Keresőoptimalizálás mellé Remarketing?
Ahogyan azt előző cikkeinkben említettük, a keresőoptimalizálás és az AdWords (Google Ads) között szoros az összefüggés, s a sikeres marketing kampányok elérése érdekében, mindkét lehetőséget érdemes kihasználni. Most azonban az AdWords (Google Ads) egy fontos funkciójáról ejtünk néhány szót, ami nem más, mint a Remarketing.
A Google AdWords (Google Ads) már megmutatta a világnak, hogy hajszálpontos célzással, kivételesen nagy konverziós arány érhető el, vagyis, aki az AdWords rendszerét használja, az jóval hamarabb generál vásárlásokat, feliratkozásokat stb.
Ezt a Google keresője tette lehetővé, azonban a hirdetések egy idő után megjelenhettek az un. Display, vagy tartalmi hálózaton is, így érve el még nagyobb közönséget. Ez a fogalom lényegében azon weboldalak összességét jelöli, amelyek kapcsolatban állnak a keresővel, s lehetővé teszik a keresőóriás számára, hogy vizuális hirdetéseket jelenítsen meg. A tartalmi hálózaton azonban jóval kisebb az átkattintási arány, mivel itt a célzás nem valósítható meg teljes pontossággal.
Vagyis: míg a keresőben szinte száz százalékig releváns hirdetéseket látunk, addig a Display hálózat inkább egyfajta márkaépítési eszköz, amely témakörök szerint rendezi a partner oldalait, majd ezek alapján célozza a hirdetéseket. Ugyanakkor a Remarketing egy teljesen új szemléletmódot hozott a tartalmi hirdetések kapcsán, mivel ebben az esetben kizárólag azok számára jelennek meg a képes hirdetések, akik valamilyen kritériumnak megfelelnek, például, már jártak az hirdetett oldalon. Következő cikkünkben alaposan bemutatjuk a Remarketinget, s annak lehetőségeit, így ha a részletekre is kíváncsi, kérjük, kattintson soron következő cikkünkre!