Keresőoptimalizálás árak 2018

Mi is többször leírtuk már, hogy a Google óriási változásokat állított rendszerbe, aminek középpontjában a felhasználó áll, a felhasználói élmény lassan, de biztosan felülír mindent. Mielőtt feladnánk az organikus találati listán való optimalizálásnak a lehetőségét, fontos megjegyeznünk, hogy maga a linkkapcsolat továbbra is alapja a weboldalak helyezésének. Annyi különbséggel, hogy a súlypontok nagyon áthelyeződtek! Ez természetes módon befolyással van a keresőoptimalizálás árakra 2018-ban is.

Sokkal kifinomultabb megoldásokkal kell ma már dolgozni, úgyis fogalmazhatnánk, hogy minden, ami felhasználónak jó, elfogadható, gördülékenyen használható, élményt ad, az a Google-nek is megfelel.

Ebből kifolyólag viszont sokkal emberközelibbé kell tenni magát a keresőoptimalizálási folyamatot is, a stratégiai felépítést. Mit jelent mindez?

Keresőoptimalizálás árak 2018

Konkrétan azt jelenti, hogy amennyiben csomagosított rendszerben gondolkodunk, a lehetőséget az ezen belüli személyre szabásra minden esetben meg kell hagyni. Ez azt is vonja maga után, hogy a finomítások bizony sok esetben még több előkészületet, háttérmunkát jelentenek, azért, hogy a későbbi optimalizálási munkát még célirányosabban tudjuk elvégezni.

A keresőoptimalizálás árak 2018 évben is rengeteg olyan tényezőtől függnek, amit adott esetben a weboldal ismerete után tudunk megállapítani, hisz a kezdeti, manuális audit után tudjuk feltárni, hogy milyen munkafolyamatokra lesz szükség. Ezekre legtöbb esetben pedig csak egyedi árajánlattal lehet reagálni, mert a sikeresség épp ezt követeli meg!

Vegyük sorra mire kell kötelezően a fókuszt helyezni 2018-ban, ahhoz, hogy a keresőoptimalizálás megtérülő befektetés legyen.

Ehhez viszont az kell, hogy a régi beidegződéseket elfelejtsük, és helyére olyan fontosabb követelményekben gondolkodjunk, amelyek az előkelő helyezéshez hozzásegítenek, mint:

  1. Tartalommarketing – nem győzzük hangsúlyozni, és 2018-ban hasonlóan kiemelkedő szerepe lesz a tartalomnak, mióta a Google a szemantikus keresési algoritmusát is elindította, így sokkal kifinomultabb és pontosabb, használhatóbb találati listát képes összeállítani a felhasználóknak.
  2. Linképítés – a linképítés ma már közel sem azt jelenti, mint évekkel ezelőtt, de még akár a tavalyi stratégiát is sok esetben felül kell írni. A linkvásárlást ellenőrizetlen és gyenge weboldalakból mi sem ajánljuk, nem csak azért, mert a gyenge minőségű linkkapcsolatok nem segítik előre a weboldalt, hanem sok esetben még károsan is hatnak, ugyanis az is meghatározó milyen szövegre kerül a link, és a weboldal szerkezetén belül hova helyezik.
  3. Technikai SEO – alatt azt értjük, hogy a mobilbarát kialakítás mellett a weboldal megfelel a Google által támasztott technikai feltételeknek, akár csak az oldal sebességét, akár a keresőbarát URL-eket említjük, vagy a teljes oldal felépítését.
  4. On site SEO – minden olyan beállítás és megvalósítás, ami az oldalon belül szükséges ahhoz, hogy erősítsük a Google bizalmát a weboldal felé, beleértve a meta beállításokat, a belső linkhálózat kiépítését, valamint a szakmai blog vezetését.

Összességében a lehető legjobb eredményt úgy érhetjük el, ha folyamatosan el tudunk vonatkoztatni valamilyen szinten a keresőrobotok igényeitől és a látogatónak készítjük, fejlesztjük weboldalunkat.

Ha 2018-ban szeretnél előrejutni az organikus találati listán, még több látogatót beterelve az oldaladra, feltétlen keress meg bennünket, szuper keresőoptimalizálás ajánlataink várnak!

2018.01.15