Keresőoptimalizálás árak 2017-ben
Ahogy változik az utóbbi időben a Google hozzáállása a weboldalakhoz, ahogy bővülnek a rangsorolási tényezők, ugyanúgy változnak a keresőoptimalizálás árak is, attól, amiért 2017-et írunk még ugyanazokkal az apró-cseprő gondokkal küzdhetünk felhasználói fronton, mint 2014-ben vagy 2015-ben.
A lényeg sokkal inkább azon van, hogy a szolgáltatásainkhoz adott érték és siker csak abban az esetben érhető el és tartható fent huzamosabb ideig, ha ehhez a megrendelő is tevőlegesen hozzájárul.
Mennyi az ideális keresőoptimalizálás ár?
Ma már nem mondhatjuk azt, hogy rendeld meg a szolgáltatásunkat és dőlj hátra, mert az a speciális KKV szektor, akinek partnereivé szegődtünk hat évvel ezelőtt, csak akkor lehetnek sikeresek, ha az online munkából ők is kiveszik a részüket. Azért, mert a saját célközönségét, piacát, termékét és szolgáltatását ők ismerik legjobban.
Jó esetben, sajnos az ellenkezőjére is van példa. Ám, amikor minden együtt áll, akkor nyugodtan kijelenthetjük, hogy a siker közös siker, és a keresőoptimalizálás árak is ennek fényében kerülnek kialakításra!
A keresőoptimalizálás árak megállapítása különféle módon történhet: van az az eset, amikor akár látatlanba is meg tudjuk mondani, hogy adott weboldalnak milyen szolgáltatásra van szüksége, de a legtöbb esetben ehhez előbb elemezni kell a pillanatnyi állapotot, majd ebből kiindulva egyedi árajánlat alapján felkínálni a létező legjobb megoldást.
Megéri a pénzét a keresőoptimalizálás?
Joggal merül fel a kérdés! Hozzá vagyunk szoktatva, hogy mindent azonnal megkapunk, a hírek szinte kérdés nélkül azonnal ömlenek hozzánk, a Google-ban ezredmásodpercek alatt kapunk választ a feltett kérdésünkre, másodpercek alatt vásárolhatunk vagy regisztrálhatunk bárhova, akkor a keresőoptimalizálás miért nem hoz azonnali eredményt?
Azért, mert, aki keresőoptimalizálással, organikus listából szeretne látogatót, az hosszú távra tervez. A hosszú távú terveket nem lehet záros határidőn belül elérni! Ennek idő kell. A Google hivatalos közleménye szerint is egy weboldal keresőoptimalizálása 4-12 hónap múlva térül meg látható eredménnyel. Viszont, ha a megbízott szakember tudására hagyatkozik a weboldal tulajdonos, a keresőoptimalizálás ára valóban megtérül.
A keresőoptimalizálás árak ilyen formában tényleg több sávban is elérhetők, annak függvényében melyik szakember mit tart járható és működő megoldásnak, mindazt a white hat SEO keretein belül.
Ha igazán őszinték akarunk lenni, akkor azt mondjuk, nincs tutti módszer, természetesen minden szakember a maga kitaposott ösvényét kiáltja ki a legjobbnak, de valójában a titok abban rejlik, hogy folyamatosan adaptálódni kell a Google algoritmus változásaihoz, és mindezt lekövetni ügyfélközpontú és felhasználóbarát módon.
2017.02.15