Hogyan lehetséges a Facebook belépés bejelentkezés nélkül?

Ha szűken értelmezzük a kifejezést, a Facebook belépés bejelentkezés nélkül is lehetséges, amennyiben már rendelkezel egy profillal, beléptél és nem jelentkeztél ki. Így a következő alkalommal csak meg kell nyitnod az applikációt, vagy a böngésződben a weboldalt és használhatod is.

Ha távolabbról nézzük a dolgot, a Facebook belépés bejelentkezés nélkül nem lehetséges, hiszen aki nem regisztrált, nem tud bejelentkezni és belépni sem.

Léteznek azonban olyan megoldások és trükkök, amelyekkel anélkül is használhatóak bizonyos funkciók, hogy létrehoznál egy profilt.

Kétségtelen, hogy a Facebook napjainkban is az egyik legnépszerűbb közösségi platform, mind a privát, mind a vállalati szférában. A magánszemélyek kapcsolattartásra, hírek követésére, játékra használják, míg a cégek márkaépítésre, ismertségnövelésre, értékesítésre és promócióra, vagy akár influencermarketingre is.

Ezekhez nagyrészt mind szükséges a regisztráció, de akkor mire használható a bejelentkezés nélküli facebook? Mikor érdemes használni és milyen előnyökkel járhat?

A Facebook belépés bejelentkezés nélkül nem megoldható, de láthatsz bizonyos tartalmakat

A Facebook alap esetben megköveteli a felhasználóktól a profil létrehozását és a bejelentkezést a szolgáltatások teljeskörű felhasználása érdekében.

De! A közösségi platform felületén elérhetők olyan tartalmak is, amelyekhez ezekre nem lesz szükséged.

A nyilvános üzleti oldalak, események, csoportok esetében láthatóak a bejegyzések, leírások, és a nyilvános, magánszemélyként létrehozott profilok esetében is kinyerhetsz információt.

Természetesen a felhasználói élmény sokkal korlátozottabb, nem tudsz hozzászólást írni, lájkolni, üzenetet küldeni, vagy megosztani tartalmat. Ezeket a funkciókat csak bejelentkezett állapotban használhatod.

Hogy mi az oka? A Facebook így próbálja egyensúlyban tartani a nyitottságot és a regisztráció ösztönzését.

Több felhasználót vonzz azáltal, hogy miközben bizonyos információkhoz szabad hozzáférést biztosít, a teljes élmény és a funkciók elérésére csak bejelentkezés után lesz lehetőséged.

Fontos megemlíteni, hogy a Facebook fiók törlése bejelentkezés nélkül semmilyen módon nem lehetséges, hiszen ellenkező esetben bárki törölhetne profilokat.

A Messenger szintén nem elérhető bejelentkezés nélkül, bár már leválasztható a Facebook fiókról.

Mit láthatsz az oldalon Facebook bejelentkezés nélkül?

A nyilvános események eléréséhez mindössze a Facebook eseményeket kell megnyitnod (https://hu-hu.facebook.com/events/) és már böngészhetsz is.

Indíthatod a keresést közvetlenül a böngésződből is: egyszerűen írd be a keresőbe az esemény nevét, majd add hozzá a „Facebook esemény” kifejezést, és nyomj egy entert. Így amennyiben nyilvános az esemény, a keresési találatok között látni fogod.

Beállíthatod, hogy milyen témájú, online, vagy offline, fizetős, vagy ingyenes rendezvényekre vagy kíváncsi, milyen napon, vagy időintervallumban megrendezett eseményt szeretnél látni. Viszont nem állíthatsz be helyszínt, de ha a keresőbe beírod az adott város nevét, akkor ezt ki tudod küszöbölni.

Megnyithatod a Marketplace-t Facebook bejelentkezés nélkül is (https://www.facebook.com/marketplace/), azonban csak korlátozottan, böngészésre használható.

Beállíthatod a lakóhelyedet, böngészhetsz a kategóriákban, és láthatod a hozzád közel elérhető termékeket is. Viszont nem lehetséges bejelentkezés nélkül a hirdetés elmentése, vagy megosztása, illetve nem tudsz üzenetet küldeni Facebook-on a hirdetés feladójának.

Bármire kattintasz a felületen, felugró ablakként azonnal feljön a belépés/regisztráció lehetősége, természetesen a bejelentkezésre való ösztönzés céljából.

A nyilvános profilok esetén azok az információk, képek jelennek meg, amelyeknek a láthatóságát nem korlátozta a profil készítője.

Az ismerősök, fényképek, videók menüpontra kattintva csak bejelentkezett felhasználók nézhetik meg a tartalmakat, viszont a profil oldalát lejjebb görgetve láthatsz néhány képet.

Ha rákattintasz egyre, akkor a galéria lapozásával az összes feltöltött nyilvános képet láthatod. Néhány kattintásonként itt is felugrik az ablak, hogy be kell jelentkezned, de ezt az ablakot bezárva tovább nézheted a nyilvános galériát.

Módszerek a nyilvános tartalmak eléréséhez

A felsorolt módszerek rendkívül egyszerűen és gyorsan segítenek hozzáférni a nyilvános tartalmakhoz.

  1. Először nyisd meg a facebook.com oldalt, keresd meg a láblécet, ahol egy felsorolást fogsz találni. A listából kattints egy menüpontra, pl.: Marketplace, Helyek, Játékok, Videók stb. Természetesen csak a nyilvános tartalmakhoz férhetsz hozzá.
  2. Írd be a böngésződ keresőjébe az alábbiakat: site:https://www.facebook.com/ és a kívánt kifejezés, pl.: események, vagy az adott személy neve. Ezt használva bármely eseményt vagy adott nevű felhasználót megtekintheted, akinek/aminek nyilvános a profilja.

Ha például egy személyre keresel, akkor ennek segítségével láthatod az ugyanezen a néven szereplő emberek listáját, a kereső találatai között pedig azokat a nyilvános képeket, amelyeken megjelölték.

Megnézheted azokat a nyilvános tartalmakat is, amelyeket lájkolt, megemlítették benne, vagy akár hozzászólt. (Ezek bárki számára elérhetők, így ha úgy olvasod a cikket, hogy már rendelkezel Facebook profillal, érdemes felülvizsgálnod a beállításokat.)

Előnyök és hátrányok

A fenti felsorolásból láthattad, hogy bár a funkciók korlátozott módon érhetők el, mégis lehetővé teszik, hogy számodra akár értékes információkhoz juss.

A Facebook belépés bejelentkezés nélkül ahogy említettük nem lehetséges, így ha szeretnéd megőrizni az anonimitásodat, más lehetőségeket kell keresned.

Használhatsz például proxy vagy VPN szolgáltatást, amelyek elrejtik az IP-címedet és névtelenül böngészhetsz. Használhatod a böngésződ inkognitó módját is, vagy akár speciális adatvédelmi beállításokat. Ezek a módszerek teljesen biztonságosak, azonban megfelelő adatvédelmi eszközök szükségesek hozzá.

Ha üzleti célokra szeretnéd használni a közösségi oldalt facebook bejelentkezés nélkül, akkor rossz hírünk van, szükség van a regisztrációra.

Kizárólag regisztrációval és bejelentkezés után hozhatsz létre profilt a vállalkozásodnak. Így már készíthetsz Meta Business fiókot és hirdetheted a termékeidet, vagy szolgáltatásaidat.

Egy vállalkozás életében a célzott hirdetések, közösségépítés, brand építés mind fontos feladatok, ezért továbbra is hasznos és ajánlott a Facebook használata.

Amennyiben szeretnéd kihasználni a Facebook hirdetés előnyeit vállalkozásod népszerűsítésére, és minél több emberhez eljuttatnád szolgáltatásodat, vagy termékeidet, keress minket bizalommal!

Ha úgy érzed megkeresnél minket:

Inkább írok!




    Melyik szolgáltatásunk érdekel?
    Keresőoptimalizálás
    Facebook hirdetés
    Google Ads
    Pr cikkek, szövegírás
    Linképítés
    Weboldal készítés
    Webáruház készítés

    Kötelező jóváhagyni a Felhasználási feltételeket
    és az Adatkezelési tájékoztatót!

    Elolvastam, megértettem, elfogadom

    Please prove you are human by selecting the cup.