prompt mérnök állás

A prompt mérnök állás alig pár éve van jelen a munkaerőpiacon, mégis hatalmas a kereslet a kreatív szakemberekre. A mesterséges intelligencia használatához...

Tovább
keresőoptimalizálás entitás

III. rész Ha olvastad előző cikkeinket a keresőoptimalizálás entitás témában, már tudod, ez az új módszer a jövő, megkerülhetetlen. A kérdés már csak...

Tovább
Keresőoptimalizálás, SEO audit

A SEO audit vagy SEO elemzés a hosszú távon is sikeres keresőoptimalizálás egyik...

Tovább
Hangalapú keresés optimalizálása

A hangalapú keresés (voice search) egyre inkább a mindennapjaink részévé válik....

Tovább

Holisztikus SEO – keresőoptimalizálás a marketingben

Azt már senki nem kérdőjelezi meg, miszerint a digitális világban való sikeres létezésnek és fejlődésnek a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb alappilére. A SEO pedig sohasem ugyanaz, sohasem...

Virtuális asszisztens állás SEO ügynökségnél

Manapság számos virtuális asszisztens állás közül válogathatunk, és mivel a virtuális asszisztencia tág fogalom, így mindenki megtalálhatja a profiljának leginkább megfelelőt. A home office munkalehetőségek...

A SEO jövője a szakértők szerint

A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás az egyik legdinamikusabban változó terület. A WhitePress® 2023-ban született tanulmánya mérföldkő a SEO jövőjét illetően, már csak volumenét...

SEO Vibes on Tour 2024 – idén Budapesten is!

Érdeklődsz a SEO legfrissebb trendjei iránt? Szeretnéd bővíteni tudásodat a linképítés terén, és erősíteni a kapcsolati hálódat? Számtalan SEO-val kapcsolatos kérdésed van, amikre mindenképpen...

mobilbarát weboldal készítése

Sok itthoni kis- és középvállalat gondolja azt hibásan, hogy egy webshop mobilbarát kivitelezése rengeteg pénzbe kerül, a keresőoptimalizálásról nem is beszélve! Az igazság viszont az, hogy még a legalapabb bérelhető webshopok esetében is csinos mobil verziókat lehet készíteni, mindenféle extra költség nélkül. A titok csak abban rejlik, hogy előre kell egy kicsit gondolkodni. Mutatjuk a […]

Tovább

Legalábbis arra utalnak, azok a megjegyzések, amelyeket egyik Google szakember tett egy fórumon. Danny Sullivan, a Google keresési kapcsolattartója szerint jelentős változások jönnek a Google keresési rangsorolási algoritmusaiban.A Google keresési összekötője azt mondta, hogy a jövőben jelentős változások jönnek a Google keresési rangsorolásában. A kijelentés egy múlt pénteki előadásból származik, amelyet Sullivan egy rendezvényen tartott, […]

Tovább

Eltelt már annyi idő, hogy kiderüljön a Google Analytics 4 teljesen másképp működik, mint a Universal Analytics. Nézzük meg mi a különbség! A Google Analytics 4 (GA4) egy keresőoptimalizáláshoz (SEO – Search Engine Optimization) és keresőmarketinghez (SEM – Search Engine Marketing) kialakított web analitikai szolgáltatás amely lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy különféle mutatók segítségével megmérjék […]

Tovább

Szeptember közepén a Google bevezette a “hasznos tartalom” legújabb frissítését. A Google dokumentációja szerint ez a frissítés kifejezetten a hasznos tartalom rendszer osztályozóját célozza. A teljes bevezetés nagyjából most ért véget az összes nyelvterületen. Mit jelent pontosan ez a frissítés a tartalomkészítők és a SEO szakemberek számára? A Google hasznos tartalom dokumentációjában néhány kulcsfontosságú változtatás […]

Tovább

Amikor a technikai SEO uralja a váltást, de az okos online marketing döntések segítik a pozitív végeredményt keresőoptimalizálás szempontból is Ebben a bejegyzésünkben egy ruházati webáruház példáján keresztül mutatjuk be, hogy mi a teendő akkor, ha a cég úgy gondolja, hogy elavult a webshop URL struktúrája és teljesen meg szeretné változtatni azt, hogy jobb felhasználói […]

Tovább

A technológia világában az innováció sosem áll meg, ezt mindig is tudtuk. A legújabb hírekben a Google az AI-alapú keresési élményt teszteli, vagyis a Search Generative Experience-t az SGE-t. A vállalat az utóbbi időben több újítást is bevezetett, hogy a keresési élmény ne csak innovatív, hanem még relevánsabb és informatívabb legyen a felhasználók számára. Májusban […]

Tovább

Mit jelent a keresőmarketing? SEM jelentése A SEM az angol “Search Engine Marketing”, magyarul “KeresőMotor Marketing” rövidítése. A keresőmarketinget gyakran hívják még “digitális marketing”-nek, “internetes marketing”-nek vagy “online marketing”-nek is.A keresőmarketing az internetes marketing egy formája, melynek egyik célja, hogy különféle eszközök segítségével növelje a webhelyek láthatóságát a keresők találati oldalain. Azaz a keresőmarketing segíthet […]

Tovább