névvel rendelkező entitások

A névvel rendelkező entitások felismerése (angolul Named entity recognition) egy olyan modern technológia, amely egyre nagyobb szerepet játszik a keresőoptimalizálás...

Tovább
seo entitás EAV

Mielőtt belevágnánk a keresőoptimalizálás e kétségtelenül modern módszerének kivesézésébe, vegyük át az alapfogalmakat! Mi is az az EAV? Az EAV (Entity-Attribute-Value)...

Tovább
AEO válaszoptimalizálás

A keresőoptimalizálás az elmúlt néhány évben hatalmas fejlődésen ment keresztül. A...

Tovább
Szemantikus SEO

Ha ebben a pillanatban kellene megjelöljünk egy, a keresőoptimalizálás világában...

Tovább

Klaszterezés technika – modern SEO stratégia

A SEO világában az egyik legfontosabb cél, hogy minél átfogóbban és pontosabban válaszolj a keresők által feltett kérdésekre. A kulcsszavak és egyedi tartalmak optimalizálása pedig már nem elég...

Silo technika – kulcsfontosságú SEO stratégia

A silo technika nem újkeletű jelenség, de tény és való, hogy máig kiemelkedően hatékony SEO stratégia, amely strukturált módon rendezi a weboldalad tartalmát, annak érdekében, hogy a keresőmotorok...

Keresőoptimalizálás entitás a jó rangsorolásért

III. rész Ha olvastad előző cikkeinket a keresőoptimalizálás entitás témában, már tudod, ez az új módszer a jövő, megkerülhetetlen. A kérdés már csak az, hogyan válik ez a tudás a gyakorlatban...

A Google és az entitások története

II. rész Az entitások fontosságának térnyerése tehát már a saját bőrünkön tapasztalható, legyünk akár SEO szakemberek vagy neten szörfölő felhasználók. Hogyan alakult mindez így? Öveket...

SEO audit – így lesz a weboldalad sikeres!

A SEO audit vagy SEO elemzés a hosszú távon is sikeres keresőoptimalizálás egyik alappillére. Olyan, mint egy orvosi állapotfelmérés, amely nélkül sosem lehetsz egészen biztos benne, hogy a weboldalad...

Hangalapú keresés optimalizálása

A hangalapú keresés (voice search) egyre inkább a mindennapjaink részévé válik. A Google Assistant, az Amazon Alexa, az Apple Siri (vagy akár a tavaly leköszönő Microsoft Cortana) mind olyan digitális asszisztensek, amelyek képesek a felhasználók hangutasításaira reagálni. Ahogyan a technológia fejlődik, úgy válik a hangalapú keresés egyre fontosabb tényezővé a keresőoptimalizálásban is. Ebben a cikkben […]

Tovább
Facebook belépés bejelentkezés nélkül

Ha szűken értelmezzük a kifejezést, a Facebook belépés bejelentkezés nélkül is lehetséges, amennyiben már rendelkezel egy profillal, beléptél és nem jelentkeztél ki. Így a következő alkalommal csak meg kell nyitnod az applikációt, vagy a böngésződben a weboldalt és használhatod is. Ha távolabbról nézzük a dolgot, a Facebook belépés bejelentkezés nélkül nem lehetséges, hiszen aki nem […]

Tovább
Tematikus térkép

Így építhetsz hatékony tematikus térképet, amellyel átfogóan lefedheted a releváns kulcsszavakat és megerősítheted weboldalad tematikus tekintélyét!

Tovább
SEO NLP

NLP, vagyis természetes nyelv feldolgozás a SEO-ban: fedezd fel, hogyan javíthatod weboldalad láthatóságát a keresőmotorok szemében ezzel a forradalmi technológiával!

Tovább
Tematikus tekintély kiépítése

A tematikus tekintély egy weboldal azon képessége, hogy az adott témában részletes, releváns és megbízható tartalmakat nyújtson, így szakértőként tekintenek rá mind a felhasználók, mind a keresőmotorok.

Tovább
Google Ads szakértő

Az elmúlt években jól megfigyelhető módon felgyorsult az online marketing piac átalakulásának folyamata, köszönhetően többek közt az újhullámos közösségi média felületek térhódításának és az innovatív hirdetési módszerek elterjedésének. Egy eredményorientált vállalkozás – és weboldal – esetében ugyanakkor változatlanul a bevétel növelése a fő cél, mindössze az felhasználható eszközök száma sokszorozódott meg. Ennek hatására ma már […]

Tovább
Google keresőoptimalizálás

Azt már senki nem kérdőjelezi meg, miszerint a digitális világban való sikeres létezésnek és fejlődésnek a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb alappilére. A SEO pedig sohasem ugyanaz, sohasem „unalmas”, állandóan változik. Ékes példája ennek a holisztikus SEO. A holisztikus SEO definíciója A holisztikus SEO egy modern megközelítés, amely az összes lehetséges tényezőt figyelembe veszi a weboldal […]

Tovább