2016 végén jelentette be a Google, hogy a mobil eszközökre fejlesztett honlapok verzióit használja az elkövetkezőkben elsődleges forrásként a természetes találati lista összeállításához. Néhány...
A helyi keresőoptimalizálás (local SEO) soha nem volt még ennyire fontos, mint manapság. Ha helyi vállalkozásod van – legyen az...
TovábbA kulcsszókutatás a SEO egyik legfontosabb eleme. A sikeres kulcsszókutatás, mint tudás, kardinális fontosságú az eredményes online jelenléthez, hiszen csak...
TovábbElsőre talán meglepő adat, ám a felhasználók túlnyomó része (több, mint háromnegyedük) a Google keresőjének segítségével kutatja fel a különféle...
TovábbA kulcsszavak szerepe kiemelt a keresőoptimalizálásban, és az online marketing egyéb területein is. A megfelelő kulcsszavak használata segíthet abban, hogy...
Tovább2016 végén jelentette be a Google, hogy a mobil eszközökre fejlesztett honlapok verzióit használja az elkövetkezőkben elsődleges forrásként a természetes találati lista összeállításához. Néhány...
Már megszoktuk, hogy a Google évek óta kiadja 70 országra lebontva a keresési statisztikát. Ez nem csak keresőoptimalizálás szempontjából lehet érdekes, de társadalmunk ízléséről is kapunk egy...
Amikor kicsivel több mint egy hónapja útjára indult a legújabb Pingvin algoritmus még nem tudhattuk, - és a Google részéről sem volt egyértelmű a kommunikáció - hogy milyen nagyságrendű büntetésekkel...
Úgy néz ki, nem is akármelyik algoritmus módosítását engedték útjára ismét, hanem a Google egyik alapalgoritmusát. Bár hivatalosan még senki nem kommentálta a történteket, tapasztalataink...
Bizonyára mindenki számára világos, hogy az Ads rendszere nem a világ legegyszerűbben működő hirdetési platformja, már ami a hirdetési felületet és a hozzá szükséges szakértelmet érinti. Éppen...
Az online marketig világában a szakemberek számtalan mozaikszóval dobálóznak, ha pedig az átlagember meghallja a CT, CTR, ROI stb. szavakat, a haja is égnek áll. Ez persze nem is csoda, mert a marketing...