Mi is többször leírtuk már, hogy a Google óriási változásokat állított rendszerbe, aminek középpontjában a felhasználó áll, a felhasználói élmény lassan, de biztosan felülír mindent. Mielőtt...
A helyi keresőoptimalizálás (local SEO) soha nem volt még ennyire fontos, mint manapság. Ha helyi vállalkozásod van – legyen az...
TovábbA kulcsszókutatás a SEO egyik legfontosabb eleme. A sikeres kulcsszókutatás, mint tudás, kardinális fontosságú az eredményes online jelenléthez, hiszen csak...
TovábbElsőre talán meglepő adat, ám a felhasználók túlnyomó része (több, mint háromnegyedük) a Google keresőjének segítségével kutatja fel a különféle...
TovábbA kulcsszavak szerepe kiemelt a keresőoptimalizálásban, és az online marketing egyéb területein is. A megfelelő kulcsszavak használata segíthet abban, hogy...
TovábbMi is többször leírtuk már, hogy a Google óriási változásokat állított rendszerbe, aminek középpontjában a felhasználó áll, a felhasználói élmény lassan, de biztosan felülír mindent. Mielőtt...
Lehet, a versenytársak sem használják ezeket a tippeket! Lassan egyre több vállalkozó ismeri fel a lokális SEO (local SEO) előnyét, ám kitűnni a sok azonos vállalkozás közül egyáltalán nem...
Egy ideje már a legtöbb weboldal tulajdonos is belátta, hogy a meta beállításokra ismét úgy kell tekinteni, mint egy plusz marketing eszközre, amivel az átkattintások arányát nagyságrenddel lehet...
A SEO-ban mindig az viszi előre a szakembereket, hogy soha nem szabad hátradőlni, a „nagy mű” gyakorlatilag soha nincs készen, a folyamatos változásra mindig fel kell készülni. Bár a magyar...
Tény és való, hogy az átirányításokat nem szerencsés halmozni, és trükközni sincs értelme azzal, hogy a felhasználót továbbirányítjuk egy kevésbé releváns, de számunkra fontos oldalra, mert...
Ahogy változik az utóbbi időben a Google hozzáállása a weboldalakhoz, ahogy bővülnek a rangsorolási tényezők, ugyanúgy változnak a keresőoptimalizálás árak is, attól, amiért 2017-et írunk...