Google Cégem

A helyi keresőoptimalizálás (local SEO) soha nem volt még ennyire fontos, mint manapság. Ha helyi vállalkozásod van – legyen az...

Tovább
Kulcsszókutatás ChatGPT segítségével

A kulcsszókutatás a SEO egyik legfontosabb eleme. A sikeres kulcsszókutatás, mint tudás, kardinális fontosságú az eredményes online jelenléthez, hiszen csak...

Tovább
Kulcsszavak kiválasztása

Elsőre talán meglepő adat, ám a felhasználók túlnyomó része (több, mint háromnegyedük) a Google keresőjének segítségével kutatja fel a különféle...

Tovább
SEO kulcsszavak

A kulcsszavak szerepe kiemelt a keresőoptimalizálásban, és az online marketing egyéb területein is. A megfelelő kulcsszavak használata segíthet abban, hogy...

Tovább

A Loco Translate használata

Hogyan fordítsunk a WordPress admin felületéről, könnyen és gyorsan ? Létezik egy nagyon kényelmes és egyszerűen használható bővítmény, ami nem más mint a Loco Translate, ennek segítségével...

Miért nem profitálnak jól a Google Ads hirdetéseid?

Sok esetben találkoztunk már olyan ügyfelekkel, akik vagy maguk végezték a Google Ads hirdetéseik futtatását, vagy hozzá nem értő személyre bízták azt. Ilyen esetekben kerül elő a fő kérdés,...

YMYL – „pénzt vagy életet”

Aki nem túlságosan jártas a keresőoptimalizálás világában joggal háboroghat, hogy egy újabb mozaikszót kell megtanulni, mégpedig a YMYL, azaz Your Money or Your Life, vagyis a címben emlegetett...

Mindent az Akismet Spam szűrő WordPress bővítményről!

Az Akismet Spam szűrő bővítményt ma már minden WordPress felhasználó ismeri! Az Akismet bővítmény a Wordpress telepítése közben automatikusan települ, mindössze be kell kapcsolnunk! Az admin...

A „láthatóság” optimalizálása

Avagy néhány SEO lépés, hétköznapi nyelven Számtalan kifejezéssel, fogalommal találkozhatunk az online marketing világában, amivel azonban most röviden foglalkozni fogunk, az a  keresőoptimalizálás,...

Számít-e a Facebook hirdetések relevancia pontszáma?

Szögezzük le! A Facebook egy közösségi hálózat, mely azzal a céllal készült, hogy az emberek könnyebben találjanak egymásra, ismerkedjenek, maga a céges hirdető felület csak jóval később került...