Google Ads (AdWords) kampány régen és most
A Google hirdetési rendszerét manapság szinte mindenki ismeri, s ez nem kétséges.
Tudjuk, hogy mi az Google Ads (AdWords), mi a Keresési és a Display hálózat, azonban a hirdetési módszer történetéről nem sokat tudunk.
Cikkünk természetesen nem egy átfogó történetleírás, inkább egy gyors összehasonlítás a régi Google Ads (AdWords) kampányok és az újak kapcsán.
Kezdetekben az Google Ads (AdWords) kampányok hirdetési elve meglehetősen egyszerűnek tűnt, s ez ma sincs másként. A Google olyan hirdetési lehetőséget szeretett volna teremteni, ami minden cég számára egyformán elérhető.
Ez sikerült is, miközben egyre több érdeklődő figyelt fel az új hirdetési rendszerre.
Ekkortájt még meglehetősen kevesen használtak Google Ads (AdWords) kampányokat, így aki élt a lehetőséggel, nagy valószínűséggel jócskán megnövelte cége bevételét.
Mindez ma sincs másként, azonban fontos tudni, hogy a konkurencia megnőtt és ez szinte minden területre igaz, az egyszerű háztartási kellékeket forgalmazó webáruházaktól kezdve, egészen a párkereső oldalakig.
Fontos tehát tisztában lenni azzal, hogy az Google Ads (AdWords) még mindig jó lehetőség, sőt kiváló, azonban jóval nagyobb szakértelmet igényel, mint korábban.
Természetesen laikusként, pár tréning után mi magunk is megalkothatjuk a saját fiókunkat, azonban a fiók nagy valószínűséggel nem fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket.
Ma már nem elég szemezgetni az alapvető ismeretekből, ugyanis a verseny óriási, s egyre több jól felépített, profik kezében lévő Google Ads (AdWords) kampányt látni.
A hirdetés sikerességéhez tehát elsődlegesen nem több pénz, hanem profibb hozzáállás kell!