A Remarketingről, kicsit bővebben!
Ahogyan azt már említettük, jelen cikkünkben az Google Ads (AdWords) Remarketing funkciójáról ejtünk néhány szót. Először is lássuk magát a fogalmat, vagyis pontosan mit is takar a Remarketing?
A Remarketing az Google Ads (AdWords) rendszerének egy új, s még meglehetősen kiaknázatlan területe, amely lehetőséget ad a hirdetőknek arra, hogy azon látogatók számára jelenítsenek meg vizuális, vagy szöveges hirdetéseket, akik előzőleg már jártak a weboldalukon.
Ez a funkció lényegében az Google Ads (AdWords) Display hálózatának célzási lehetőségeit nem csak javítja, hanem egy teljesen új szemléletmódot jelent. Lehetőséget ad például arra, hogy a látogatók célzása beállított paraméterek alapján történjen. Az egyedi paraméterek többfélék lehetnek, így megcélozhatóak azok a látogatók, akik előzőleg a weboldal egy bizonyos aloldalát látogatták meg, de természetesen azok is, akik eljutottak ugyan a kosárig, de nem rendelték meg a kiválasztott termékeket.
Az Google Ads (AdWords) Remarketing funkciója tehát határtalan lehetőségekkel kecsegtet, azonban a hirdetők még meglehetősen ritkán használják ezt a lehetőséget. Természetesen különféle kutatások és esettanulmányok is folyamatosan készülnek a funkció kapcsán, amelyek kiválóan bizonyítják, a Remarketingben rejlő lehetőségeket.
Aki tehát manapság a keresőoptimalizálás mellett Google Ads (AdWords) hirdetésekkel is foglalkozik, ajánlott használnia az említett funkciót, ugyanis számtalan lehetőséget rejt magában, s szinte minden területek kiválóan használható!
Ha még több információra van szüksége, kérjük, böngésszen weboldalunkon, vagy keressen minket elérhetőségeinken!